poniedziałek, 26 czerwca 2017

(Lifestyle) Mój główny cel - DOM

83 dni. Tyle czekaliście na mój kolejny wpis.

Na pewno wszyscy pomyśleli już o kolejnym pseudo zarabiaczu, który próbuje swoich sił w zarabianiu, a jego marzenia i działania obumrą razem z jego pierwszym postem na blogu.

Nie tym razem.

Długi czas nieaktywności na blogu wynikał :

- z wymeldowaniem się z byłego miejsca zamieszkania
- ze zmianą miejsca zamieszkania (tak, mieszkam kilometry stąd, witaj Irlandio!)
- ze znalezieniem pracy w Irlandii
- z uregulowaniem spraw z wyjazdem i przyjazdem do nowego kraju.


W Irlandii byłem już 2 lata temu, i odłożyłem pewną sumę, która potrzebna mi jest do realizacji mojego celu głównego, jakim jest 

SWÓJ WŁASNY KĄT - DOM


Z racji, że jestem bardziej realistą niżeli optymistą, postanowiłem że kwota potrzebna do realizacji tego celu wyniesie 

500,000 ZŁOTYCH


a w kwotę uwzględniamy wybudowany dom w stanie surowym zamkniętym, umeblowanie, załatwienie wszystkich spraw papierkowych czyt. notarialnych, samochód średniej półki i kilkanaście tysięcy gotówki w zapasie.

Na czym konkretnie chcę teraz zarabiać, co się zmieniło?

Prowadzę w internecie swoją sprzedaż. O szczegółach dowiecie się w przyszłości.
Co do wszystkich opcji zarabiania w internecie jak buxy, ankiety, inwestycje, myślę że wprowadzę to do jednego segmentu zwanego "INTERNET".

Zarobki z mojej sprzedaży oznaczane będą jako "SPRZEDAŻ"

Grosze wpadające z amatorskiej gry w poker texas holdem oznaczane będą jako "HOBBY"

A "OSZCZĘDNOŚCI" to moje własne środki wypracowane w Irlandii w rzeźniku (tak, pracuje przy cholernym mięsie Big Grin )

Lista celów jakie są do zrealizowania na ten tydzień w następnym poście. Teraz mam już więcej czasu, będę tu zaglądał i pisał częściej. Do zobaczenia!

CEL GŁÓWNY : 500,000 ZŁ
ILE MAM : 11,256 ZŁ
ILE BRAKUJE : 488,832 ZŁ
PROCENT OSIĄGNIĘTEGO CELU GŁÓWNEGO : 2,25 %


pisał Laptopowy półmilioner.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz